diumenge, de gener 29, 2006

Reinstal·lant el GDM

Tema: Ubuntu Mode de Recuperació






0.1. Reinstal·lant el GDM



0.1.1. El problema


Al intentar instal·lar gnome-audio, a Ubuntu Breezy, Synaptic em va desinstal·lar deixant el sistema inservible. Després d'una estona de remenar mans i helps, vaig trobar la solució que acabà el meu pànic:

0.1.2. La solució


Arrencar el sistema en recovery-mode i localitzar el cdrom original
Entrar com a root (o com a usuari i usar sudo)
cd /etc/apt
cp sources.list sources.list.2
nano sources.list
apt-cdrom add -d /dev/cdrom
Treure el caracter # de la línia del cdrom (una de les primeres) i comentar la resta de fonts.
apt-get install gdm ubuntu-sounds
reboot
Arrencar sense el cdrom i iniciar la sessió habitual.
Obrir un terminal com a root (o com a usuari i usar sudo).
cd /etc/apt
cp sources.list sources.list.cdrom
cp sources.list.2 sources.list
Tancar el terminal
Actualitzar el sistema pel procediment habitual

1 comentari:

  1. Hola Paco,

    Potser no és el lloc adient però es que no em puc posar en contacte amb tu de cap altre manera.

    Quan t'envio la resposta al correu que em vas enviar fa uns dies, sempre em retorna. Tant l'e-mail de Palmcat com el de Ya

    Envia'm un e-mail amb alguna altre adreça on et pugui localitzar.

    Daniel (CosesPalm)

    ResponElimina