dimecres, de juny 28, 2006

Un conte, explicat al meu fill

Tema:

Imagina que vols vendre la teva bicicleta, però per algun motiu la llei t'obliga a que me la venguis a mi.
Tu penses que la bicicleta val 200 euros i me l'ofereixes per 180 euros.
Jo et dic que te la comprarè.
M'ho penso bé i t'ofereixo 100 euros i tu acceptes. No tens més remei.
Com que veig que acceptes tan ràpidament, jo dic que no et pagaré més de 50 euros. Tu acceptes ràpidament abans que jo canvii d'opinió i t'ofereixi menys.
Com que veig que acceptes, jo dic que no et pagaré més de 10 euros. Tu acceptes.
Finalment te la compro per un cèntim i a més tu acceptes l'obligació de pagar totes les reparacions de garantia si surt algun defecte.
Tu quedes satisfet, pensant que potser el que vingui després de mi, te la robi i et trenqui la cara.

Papa, ja ho he entés això de l'estatut. Quin morro!

Versió per a adults

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada