divendres, d’agost 17, 2007

Vull ser lliure

Una anèctoda de l'homenatge a Lluís Maria Xirinacs, al Fossar de les Moreres.

En acabar una dona que diu ser molt amiga seva, m'ensenya un full groc de cançons del funeral, jo no hi he pogut entrar, i m'explica que en arribar al Cant d ela Pau, Vull ser lliure, que reprodueixo a sota, que "ella i tots els independentistes estaven esperan per cantar, per que era la cançó que més li agradava al Xiri, i que és de en Jaume Arnella" (ho vull comprovar), no els hi ha estat possible per que pels altaveus han cantat una cançó religiosa (ara no recordo quina em va dir) i han estat aplaudint quasi vint minuts per demanar-la i per protestar."

No he llegit aquesta versió en lloc, i per això li dóno aquí espai.

vull ser lliure
Vull ser lliure
ara mateix
ara mateix
I abans de ser un esclau
enterreu-me sota el fang
i deixeu-me viure en pau
i llibertat
i llibertat

(Text atribuït a Jaume Arnella, deixeu-me un comentari si en sabeu més, especialment referències i fonts.)

1 comentari:

  1. el xirinacs estava pirat ja! no sabia el que deia. va lluitar contra el franquisme, perfecte, xapó...però per què els mitjans catalans no recorden les seves paraules pro-etarres. mare meva! quanta manipulació!

    salutacions

    ResponElimina