dissabte, de setembre 25, 2010

Per què he marxat de Simyo

Després de 18 mesos amb Simyo, he deixat aquest operador virtual de telefonia mòbil.

Vaig arribar captivat pel seu missatge de llibertat, tarifes fàcils d'entendre i preu competitiu. No havia de fer un contracte de permanència, repugnant abús, i tenia trucades gratuïtes amb les persones que més truco.

La primera decepció va ser un oferiment per rebaixar tres cèntims el preu del minut de totes les trucades si renunciava a aquelles trucades gratuïtes. I ho vaig suportar.

Ara vull connexió a internet i per això hauria de pagar dues tarifes, (això ja no em sembla una tarifa senzilla) i comprometre'm a no fer servir la connexió per a Veu sobre IP (i això ja no em sembla llibertat).

Sobre la nul·la sensibilitat per la llengua, no en cal escriure ni una línia.

Chi vediamo Simyo!
Un'altra sera parlare su Android

P.S.: Com que no tinc contracte de permanència, si trobo una millor tarifa, puc canviar quan vulgui!

Entrades relacionades:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada