dijous, d’abril 14, 2005

CAT a la matrícula

Tema:
CAT

Una vegada més la policia espanyola fa zel. Regularment vaig a Figueres el dijous el dematí.
A 3/4 de 10 arribi a la sempre present frontera estatal i un "tio" amb uniforme em fa posar al costat de la via, verificació de papers... 20 minuts més tard em proposa de treure al CAT de la matrícula o de fer mitja volta i d'anar cap a França, que a Espanya no és autoritzat posar un CAT. Intenti explicar que vull veure el text de llei que prohibeix el CAT, que no vull anar a França i que sóc a Catalunya i que m'hi vull quedar... res a fer.

Al final li dic que vull dipositar una queixa, m'explica que és fàcil que tregui el CAT i que vagi a Figueres, em negui una vegada més a abaixar-me les calces davant d'aquest abús d'autoritarisme i m'envia a la policia francesa.
Ingenu hi vaig, se sap el País dels Drets de l'Home... tot primer una dona que m'explica que no hi ha res a fer, és prohibit, és il.legal portat el CAT i prou. Insisteixi i al cap d'una estona tinc una altra dona hieràrquicament superior, amb 3 barres a l'espatlla que m'escolta i m'aconsella d'anar al consulat espanyol,... i per què fer? S'hi va fer una manifestació hi ha un mes i res.
Vull queixar-me oficialment i punt!
M'ha estat impossible!!! he avançat la lliure circulació dels ciutadans i el dret de pensar i tot el que m'ha passat pel cap... però res.

He hagut de fer mitja volta, d'anar al Portús, he arribat a 2/4 de 12 a Figueres... Bao-Figueres 2 hores pel zel d'un guardia civil o la tossuderia d'un català que no vol perdre un pam de la poca dignitat que tenim.

Això és Catalunya!
Això és Espanya!
Això és França!
Això és Europa!

Cordialment
Hervé pi

Nota: Informació sobre multes i recursos

Actualització: Notícia a Vilaweb i a TV3

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada