dimecres, de febrer 07, 2007

L'estafa de l'ADSL

Fa un mes vaig passar de ya.com a Telefònica, per motius X que no venen ara al cas.
Telefonica em va dir que la baixa de ya.com era automàtica, però que si no volia talls havia de trucar a ya.com que no em podien cobrar fins al darrer minut.
Així ho vaig fer, tot i que em van dir que això no era necessari.
Fa uns dies vaig rebre un nou kit de connexió de ya.com amb la benvinguda com a nou client, per a veure si picava.
Ahir vaig rebre la factura de ya.com (antic ISP) del mes de febrer, que pensava tornar. Truco a Telefonica i em diuen que torni l'altre factura que ja soc de telefonica.
En aquests moments no tinc connexió. Truco al servei tècnic de Timofonica i em diuen que han rebut solicitud de ADSL de Ya.com amb el meu DNI i compte corrent i com no es podem negar que a les 14.56 m'han tallat l'ADSL, que no poden fer res que truqui a Atencio al client. Allà em diuen que encara soc de Telefònica i que fins que no sigui d'un altre oeprador no poden solicitar la meva ADSL per que ja es seva i en tot cas no soc ni d'un ni de l'altre! Truco a ya.com i em dieun que no han rebut mai la baixa que truqUi a baixes. Ho faig i després de mitja hora (si que hi ha gen que demana baixes!) em diuen que he de posar un correu certificat!

Fantastic, al segle XXI, dono classes per internet, ho faig tot per internet i estic sense internet indefinidament! (Ara soc a la biblioteca del poble).

Algú te alguna idea? o li ha passat alguna cosa semblant? Doncs aneu amb compte, ja que us pot passar.

A altres els hi ha passat el mateix: http://www.abadiadigital.com/categoria51.html

Actualització (14-2-2007)
Finalment he donat d'alta una nova línia de telèfon amb ADSL amb el nou operador (timofonica) amb una oferta que serà gratuïta els dos primers mesos, que aprofitaré per fer les reclamacions a la antiga operadora, a la que vaig tornant els rebuts (em vaig donar de baixa amb el burofax oportú amb acús de rebut i certificat de contingut= 21 Euros).
És a dir, fins que ya.com em talli tinc dues ADSL a casa, que com que es nova té 2 línies interiors de telèfon.
He trobat la següent informació:

Una vez realizados los trámites oportunos, la Secretaría de Estado de Telecomunicaciones y para la Sociedad de la Información, dictará resolución sobre la cuestión planteada. Cuando sea favorable al usuario, podrá incluir la restitución de derechos vulnerados o la obligación de devolución de cantidades indebidamente cobradas.

La Secretaria tiene un plazo para resolver de seis meses, contados desde la fecha en que se presenta la reclamación ante ella.

Aquí: http://www.usuariosteleco.es/comoreclamar/PresentacionReclamaciones/

2 comentaris:

  1. Mare meva! jo l'estic flipant en colors.
    Volia donar-me de baixa al ya.com per ahorrar despeses i ara resulta que -segurament- m'ixirà més barat quedar-me.
    El més graciós de tot és que, com que tinc un contrat de ja fa prou, estic pagant 35€ per 1MB quan ara costa prou menys...
    Ara vorem com m'intenten marejar la perdiu. Crec que el diré als del banc que no cobren i marxando, jeje
    Ale, que tingues sort tu també!

    ResponElimina
  2. jo estic igual ara mateixxxx
    ODIO ELS DE YA.COM! estic buscant buits legals al contracte però no hi ha maneres!!!

    porto 2 mesos sense internet, i clar, com no fa l'any i em tenen la linia bloquejada , doncs apa!

    això si, els rebuts segueixen arribant...

    ResponElimina