Per què ens demana l'administració documents que té al seu poder? és que nosaltres hem de fer la seva feina per que no està prou ben organitzada? Per què quan es tracta de trobar el nostre compte bancari per a un embargament el troba sense cap problema, però quan es tracta de trobar un document que ens interessa a nosaltres ens passa la pilota?
La llei (veieu l'article a sota) preveu que això no passi, però qui posa el picarol al gat?
Cerco un advocat que vulgui reclamar això.
Referència:
LEY 30/1992, DE 26 DE NOVIEMBRE, DE RÉGIMEN JURÍDICO DE LAS ADMINISTRACIONES PÚBLICAS Y DEL PROCEDIMIENTO ADMINISTRATIVO COMÚN.
Artículo 35. Derechos de los ciudadanos.
Los ciudadanos, en sus relaciones con las Administraciones Públicas, tienen los siguientes derechos:
.../...
F) A no presentar documentos no exigidos por las normas aplicables al procedimiento de que se trate, o que ya se encuentren en poder de la Administración actuante.
Font
Enllaços relacionats:
- La wikiAdministración article de Jordi Graells i Costa a Infonomia
Estic molt d'acord,
ResponEliminaDe fet sempre he pensat que els assalariats no haurien de presentar la declaracio de la renda. Saben el que cobro de l'empresa mitjançant la Seguretat social i sino al banc poden saber tot el que tinc.
Els que ja fan coses fora del seu control si que son els que l'haurien de fer, pero de bona fe es clar, perque precisament a qui no controlen son els que es preocupen de no ser controlats i no crec que s'hi avinguin.
Al final sempre toquen els *** que no pinten res.
en fi... que m'encenc...