divendres, d’octubre 26, 2007

Vodafone tampoc parla català

He quedat bocabadat amb la resposta de Vodafone:

Estimado Francesc Rivière

Nos dirigimos a Vd. en respuesta a su correo electrónico de fecha 25/10/2007

Desde el servicio de atención de Vodafone no comprendiemos su solicitud, si desea hablar con algún departamento de otro idioma, póngase en contacto con el servicio de atención al cliente 123 y desde allí le pasarán al departamento correspondiente.

Gracias por ponerse en contacto con nosotros.
Estamos a su disposición en www.vodafone.es o en el servicio personalizado de Mi Vodafone https://mivodafone.vodafone.es/Mivf/
Trabajamos para usted

Departamento de Atención al Cliente de Vodafone.

A la meva consulta:

---------- Mensaje Original ----------

Desde: Correu Omès
Para: soporte@vodafone.es
Enviado: 25/10/07 19:02:18
Asunto: Case 1203918 Ayuda Usuarios/Buzon


Problem Description
-------------------
No puc connectar a Vodafone mail. Recordo perfectament la contrasenya y NO la he oblidat.
He trucat a 123 i m'han posat una nova, pero segueixo sense poder entrar.
Demano una altre pel formulari: Clave nuevo usuario i tampoc res.
A més he demanat mil cops que se m'atengui en català i no hi ha manera!

Contact Information
-------------------
User Name: guest
Real Name: Francesc Rivière
Phone: Omès
Type of MessageInternet
Cod_segmento:20
Codigo:null
Preferred Response Method: email

No és el primer cop que em passa


Notícies relacionades:

Més prepotència de Pocafone
Missatge desesperat de Vodafone
Alliberar un telèfon de Vodafone

6 comentaris:

  1. Cada cop que passa em fa un nus a l'estomac.

    Insisteix! Que no hi ha dret!

    (si envies el correu en anglès, francès, alemany o fins i tot en japonès veuràs com no tens una resposta tant desagradable)

    ResponElimina
  2. Aquest matí he rebut una trucada comercial del departament d'empreses d'orange en castellà, vaig demanar-los que ho fessin en català i em van dir que en gallec !!**!! Evidentment no ho vaig atendre.

    Després d'això he rebut trucades durant el matí del mateix departament criticant-me aquest fet.

    Què es pot fer davant d'una situació així en la que estàs totalment indefens?


    Carles Oriol i Margarit

    ResponElimina
  3. Es pot fer una cosa senzilleta però costosa a la vegada: publicar a tot arreu que es deixa de consumir aquesta empresa per aquest fet.I enviar-ho a l'empresa ,als blocs d'internet i als mitjans de comunicació (i , per suposat, fer efectiva l'amenaça).Potser de llengües no entenen, però de butxaques...

    ResponElimina
  4. Pués macho llama a una compañia de las que hay en tu pais de XEXENIA....Si no teneis de nada no es culpa de ESPAÑA, No sois tan independientes? O solo lo sois cuando os interesa......

    ResponElimina
  5. Yo mismo, lo que pasa es que lo mas normal ya que dan un servicio nacional y se forran a cuesta nuestra que menos que poner un servicio para todos los que pagamos, no?
    Te escribo en castellano para que me entiendas que quiza el catalan no sabes, es mi ventaja que yo te entiendo y quiza tu a mi en catalan no.

    ResponElimina
  6. Justament avui he trucat a Vodafone per un servei i la senyoreta que m'ha contestat no ha entes res del que li he dit en català. Jo soc a Catalunya i truco a un servei que he contractat a Catalunya. Que no estan obligats a atendrem en catalá si ho demano? Resultat: no he solucionat el problema que tenia. Que faré?: Dons anulare el meu servei i cercare una empresa que SI que ens respecti la nostra llengua. Una mitja de presio es fer boicot economic: no contractar els que no ens atenguin i entenguin en Catalá.

    ResponElimina