dimecres, de febrer 06, 2008

Gestors de blocs per Linux

He estat mirant una mica quines opcions hi ha per publicar a un blog a Linux, directament des del sistema. No sé si això es pot fer amb ruindou$, però com que estic acostumant a fer-ho servir amb PalmOS, fa temps que ho volia provar.

He fet una petita taula del que he anat descobrint, amb la idea d'anar-la completant amb la vostra ajuda:

ProgramariVersióEn catalàBlogs inclososAltres funcionsComentaris
Drivel2.03Blogger 1.0, Blogger2.0, Advogato, LiveJournal, MovableTypeRecorda la contrassenya, Identica'm automàticament, Ortografia, notifica a Technorati, treballa fora de líniaNo em connecta
gnome-blog0.9.1Blogger.com, Blogspot.com, Advogato.org, Movable Type, WordPress, LiveJournal.com and PybloxsomMolt senzill
BloGTK1.1NoBlogger, MovableType, MetaweblogRecupera els darrers posts, proxyMoltes opcions

2 comentaris:

  1. Fa temps que els vaig provar tots tres, però em van semblar massa elementals; estava acostumat al Bloggar de Windows i, la veritat, no complien les meues necessitats.

    Ja fa temps que faig servir ScribeFire, una extensió del Firefox. Fa quasi tot el que vull; si en alguna ocasió se'm queda curt (quan vull fer servir codi xhtml més complex), tire mà d'algun editor més seriós, com ara Bluefish, i amb un copiar-i-enganxar ho solucione.

    Però, la veritat, seria d'agrair algun editor de blocs una mica més potent.

    ResponElimina
  2. Si, força elementals. Miraré això de l'ScribeFire. La veritat és que el Firefox té uns connectors per gaurebé qulsevol cosa, però ja em comença a nar tan ñent, que no goso a afegir-ne més.

    ResponElimina