He pujat aquest video del semàfor de Cabrils, a 3cat24 i a RTVE
De fet fa 7 anys que informo del seu estat al RACC (Via Directa)
i l'únic que he aconseguiit es que renovin la senyal de stop.
Ressó:
Notícies relacionades:
- Condemnen l’Ajuntament de Calafell per passivitat davant dels sorolls.
- Condemna de l'Ajuntament de Badalona per passivitat
- Condemna de l'Ajuntament de Barcelona per passivitat
13-2-2008 Aquest vídeo a 3cat3a4.cat ha tingut 1000 visites en 10 dies!
Avui han vingut les càmeres de TV3 a rodar per al Telenotícies comarques.
15-2-2008: El reportatge s'ha emès avui per TV3 a les 14 hores.
20-2-2008 3cat24 tria aquest vídeo com a exemple de que una notícia pot saltar de internet al Telenotícies.
21-2-2008 La notícia arriba als matins de TV3
22-2-2008 L'ajuntament de Cabrils es renta les mans
25-2-2008 Sembla que fa 15 anys que no funciona
27-2-2008 "Aquest semàfor no hi ha qui l'arregli", explica el Regidor Alfred Serrano. A tagejant-nos, el backstage de 3cat24
29-2-2008 A qui li toca arreglar el semàfor de Cabrils? avui surt a la Portada de 3cat24.cat
2-3-2008 Es publica el vídeo a Diari Maresme
7-3-2008 Queixa del Veïns Independents de Cabrils
15-7-2009 Entrevista amb la Regidora d'Accessibilitat i Manteniment i Serveis de la Via Pública, Maria Blanco Bargalló. He ofert al serveis informatius de TV3 d'assistir, però no he tignut resposta. La regidora ha dit que les obres del semàfor, 'teòricament' han de començar la setmana que ve, ja que ja han estat adjudicades. Li he demanat còpia de l'adjucicació, ja que m'ha dit que era un document públic, però ha contestat de forma una mica evasiva. Per la meva part he estat cercant la licitació de les obres al bulletí de la província, al DOGC, a la Diputació i a Google sense cap resultat.
No se si estem més a prop, o ens hem de menjar amb patates una altra mentida política. El temps dirà.
"El pitjor pagador és aquell que diu que pagarà"
Em sembla patètic. Primera per la gent incivica que hi ha i que no se com es deuen trencar aquests semàfors. i segona per que fins que no hi hagi un mort no s' ho miraran.
ResponEliminaI tot i així on visc jo a bcn, hi ha una cruïlla que fa anys que es demana que posin un semàfor, ha hagut morts i tot, i res de res.
Potser en aquests 7 anys t'has adreçat al lloc equivocat, pensa que el RACC és una associació d'usuaris del cotxe, no una associació de posar semàfors.
ResponEliminaLes competències sobre vials urbans les te l'Ajuntament, excepte les carreteres que depenen de la diputació, comunitat autònoma o estat, segons la inicial del davant (GI/T/L/B - C - N)
Gràcies pel teu comentari,
ResponElimina"El RACC és l’automòbil Club d’Espanya més gran, amb més d’un milió de socis.
"La nostra missió és assistir i ajudar els nostres socis, tot contribuint a millorar la seva qualitat de vida i el seu entorn familiar i responent i avançant-nos a les seves necessitats canviants relacionades amb la mobilitat, el lleure i l’assistència.
...
"Defensem la seguretat a la conducció
"A la Fundació RACC investiguem i creem estats d’opinió a favor de la mobilitat sostenible: una seguretat viària major que respecti el medi ambient i redueixi els accidents fins a posar fi a la mortalitat a les carreteres.
Font
Com a tal promou la Fundació RACC:
"La Fundació RACC és una entitat sense ànim de lucre que, des de la seva constitució en 1994, persegueix promoure la mobilitat sostenible realitzant estudis, campanyes i accions de formació i d'assessorament. El seu objectiu és influir positivament a l'actitud dels automobilistes, protegir els interessos dels usuaris i millorar la qualitat de vida dels ciutadans en relació amb la mobilitat.
Font
Com a tal la Fundació impulsa accions com ara:
* Via directa
"Via Directa és el canal que la Fundació RACC posa a disposició dels ciutadans per recollir les seves reclamacions relacionades amb la mobilitat. Amb aquesta eina el RACC analitza i trasllada les opinions dels usuaris a les administracions responsables, i les insta a realitzar les accions necessàries per tal de millorar les deficiències detectades i fer més segura la mobilitat.
Font
* Seguretat Viària
"L’Àrea d’Investigació i Desenvolupament (I+D) de la Fundació analitza problemes concrets per millorar el disseny urbanístic de les ciutats i investiga tots aquells elements que contribueixen a millorar la seguretat de les persones pel que fa la mobilitat.
* La campanya "Atenció! Tots som vianants"
"El RACC ha participat en un estudi europeu que analitza els riscos dels passos de vianants en 10 països, entre ells Espanya. Com a complement d’aquesta investigació, presenta amb els ajuntaments de Barcelona i Madrid la campanya 'Atenció! Tots som vianants' amb accions als carrers de les dues ciutats.
Font
en els aproximadament tres minuts de video, 2 cotxes, que no han trigat ni 10 segons en incorporar-se a la carretera. els veïns de santa elena i el mil.lenari, no s'incorporen a la carretera per aquesta cruïlla, sinó per una que hi ha més amunt (200 metres), amb un semàfor. la nova urbanització, té una altra vía d'incorporació a la carretera a través d'una famosa rotonda més abaix (200 metres). en horari de màxima intensitat per entrada o sortida de les escoles, en aquesta cruïlla hi ha cada dia un urbà. la veritat, em sembla un semàfor del tot innecessari. si tanta por et fa incorporar-te per aquesta vía, tens la possibilitat de pujar o baixar 200 metres i fer servir un semàfor o una rotonda.
ResponEliminaAvui 14 d'agost de 2009, després de més de 8 anys de lluita, ho hem aconseguit: tenim semàfor.
ResponEliminaGràcies pel vostre suport!