diumenge, de juliol 26, 2009

Jazztel, Orange, telefonica i altres dimonis

O el malson de l'ADSL

Fa unes setmanes vaig rebre una trucada de Jazztel, per oferir-me servei d'ADSL, d'aquelles que normalment no faig cas - i be que faig! com de seguida explicaré!

El cas es que Jazztel em deu 157 euros d'uns bons per a trucades internacionals que sembla que vaig contractar fa anys per error, així que com el preu era la meitat del que pago ara, vaig dir que si no podia recuperar els 157 euros no m'interessava. Em van contestar que ho consultarien i em tornarien a trucar. Mes tard em van dir que si, no m'ho vaig creure i un tercer cop em van dir que era impossible, que nomes es podien fer servir per trucades internacionals. Vaig pensar que hauria de trucar mes als meus amics de fora i ho vaig oblidar.

Peró una setmana més tard, no tenia ADSL. Vaig trucar a Telefonica i resulta que hi havia un altre proveïdor havia reclamat la meva línia de ADSL, exactament feia 12 hores.
Vaig trucar a Jazztel, vaig fer la reclamació, i a Telefonica, vaig enviar el fax per aturar la portabilitat - que un operador, després de moltes trucades em va dir que tenia 24 hores per fer-ho, un altre em va dir que tenia 3 dies i altres em van dir una setmana. Es genial el be que informen els seus clients.

Em van confirmar que tot estava solucionat i en uns dies tornaria a tenir connexió. Però al dia següent em van dir que el fax havia arriba massa tard i no es podia fer res! (El vaig enviar a les 12 hores de la petició de portabilitat!).

Llavors vaig decidir contractar amb un tercer, ja que totes dues companyies m'havien tractat tan malament. Vaig decidir-me per Orange, una oferta que semblava més interessant per diversos motius. Unes trucades mes i em van prometre l'oro i el moro en una setmana, després de dedicar molt temps a comprovar que la meva línia tenia cobertura amb Orange. Va passar la primera setmana sense internet i em truca un senyor italià - fins aquí ni un sol sabia català!!! - per dir-me amb una gran amabilitat - al principi!!! - per explicar-me que France Telecom, propietària de Orange, havia adquirit Jaztel fa un temps, i a la meva població li corresponia Jazztel, per la qual cosa havia de tornar a començar i espera una altre setmana! Quan vaig mostrar la meva molt justificada indignació, el senyor italià tan educat es va transfigurar, i em va penjar amb un "Que te den" !!!

Després van venir moltes trucades de Jazztell, Orange, France Telecom i Telefonica, que estalvio els detalls per no fer-ho interminable. Només diré que érem molt contradictòries. Orange em va dir que si que podia contractar, però ja no vull saber res d'Orange, Jazztel em va dir que m'enviaria un xec amb els meus diners - que encara espero - France Telecom que mai insulten els seus clients i Telefonica em va dir que podia la baixa no s'havia fet efectiva i en una altra trucada que si. Si consulto per internet, resulta que no tinc cap comanda pendent!!

Ara estic esperant la segona setmana sense internet. M'oblido de canviar res, i estic intentant recuperar l'ADSL amb Telefonica. Al principi no pensava explicar-ho, però finalment és tan increïble tot plegat...

Si esteu contents del vostre proveïdor d'internet, feu-ho saber si us plau!

Enllaços cap a aquesta entrada:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada