dimecres, de juliol 13, 2005

Samsung mou fitxa! (Devolució del Windows-4)

Tema:

Clicant les imatges s'accedeix a una versió d'alta resolució, gentilesa de http://flickr.comNova resposta de samsung

Avui m'ha arribat el següent missatge de Samsung:

Gracias por su consulta

[Solución]
Estimado cliente,
Su solicitud está en estos momentos en estudio, una vez se tenga una
respuesta le será comunicada.

Si desea realizar alguna consulta más estaremos encantados de ayudarle.

Atentamente
Jose luis Rodriguez lopez

Samsung Electronics Iberia, S.A.
Customer Care Center
Tel.: 902 10 11 30
Página Web: www.samsung.es

[Producto] NX05PRC002/SES

[Datos del Cliente] (Omesos aquí)

Resum:
Compra de l'ordinador amb la llicència "opcional" i trucada a Samsung
Resposta de Samsung (no saben català)
Resposta de Samsung (no hay opción de devolución)
Reclamació a Consum
Samsung diu que ho estudiarà...
Burofax per reclamar la devolució de la llicència Windows

7 comentaris:

  1. Sembla que com a mínim s'ho pensen !!!!
    Anims, que hi sortirem guanyant tots.

    ResponElimina
  2. Bé, i com està l'assumpte ?
    Següent pas ?

    ResponElimina
  3. Hola anònim!

    Si no deixes cap dada ... malament et puc contestar ...

    ResponElimina
  4. Hola.

    Home, no vull pas una resposta particular !!!
    Em pensava que respondries al comentari, així la informació queda per a tothom.

    Gracies.

    ResponElimina
  5. No hi ha cap novetat. Penso publicar-les aquí a mida que es produeixin.

    ResponElimina
  6. Ja han passat alguns mesos... vas aconseguir-ho finalment? I si Samsung no va respondre, com van acabar les reclamacions a consum?

    Jo em vaig comprar un portàtil samsung la setmana passada. Només he fet el primer pas: no acceptar el CLUF i trucar a samsung. M'han dit que no és possible fer la devolució.

    M'agradaria saber si vas aconseguir alguna cosa finalment...

    ResponElimina
  7. Hola Pep,
    Dincs hi han novetats, que tinc pendent de penjar quan tingui un minut. Espero que d'aqui uns dies puguis trobar aquí un model de burofax de reclamació, i si fos possible també un model de denúncia. Fora interessant coordinar totes les reclamacions.

    ResponElimina